dijous, 9 d’abril del 2020

VÍDEOS D'ALEIX, JORGE, CARLA, CANDELA G. I ÁLVARO

Hola, com va? Ací vos deixem uns vídeos que hem preparat amb molt de carinyo (i un poc de vergonya, no sigau massa crítics que no som actors ;)). Esperem que vos agraden i que vos animeu vosaltres també a gravar-vos i contar-nos a tots el que esteu fent i com porteu el confinament.
Si vos abellix enviar-nos el vostre vídeo, és imprescindible que demaneu
permís als vostres pares o mares per a fer-lo, feu un vídeo no molt llarg (de menys d'un minut), ens els envieu al correu electrònic i els publicarem després en aquesta mateixa entrada. Els deixarem uns dies per a que tots pugau vore'ls i després els llevarem. Animeu-vos.







15 comentaris:

  1. Bon dia Eva i Paco. M'ha encantat veure-vos.Gràcies per compartir aquests vídeos amb nosaltres.Vos trobe molt a faltar,i espere que ens veiem prompte.
    Una abraçada. Paula Ribes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula
      Ens alegra molt que t'haja agradat.
      Nosaltres també tenim moltes ganes de vore-vos. Segur que prompte, ens podrem fer una abraçada.
      Un besset
      Eva i Paco

      Elimina
  2. Hola Eva i Paco, m'ha agradat molt els videos i estic molt contenta de haver-vos vist. Espere que pase pronte tot i que pugem estar tots junts, reint-mos i tots a les classes. Un besset i un abraç.
    Carla

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla:
      Ens alegrem de que t'haja agradat. A vore si algú o alguna de vosaltres s'anima i ens envieu el vostre.
      Tot passarà i ens vore'm al cole i sí, riurem molt que això és molt sa.
      Un abraç
      Eva i Paco

      Elimina
  3. Hola,soc Eva.M'han encantar els vídeos i espere que estigueu disfrutan dels moments en familia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eva
      Què bé que us hagen agradat!
      Doncs sí, d'aquest confinament aprendrem moltes coses, entre d'altres, gaudir més de la família.
      Un abraç.
      Eva i Paco

      Elimina
  4. Hola Eva i Paco m'an encantat els videos,m'agradaria tornar a vorevos molts besets i adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola moltes gràcies pel comentari, encara que no sabem qui eres. Abraç

      Elimina
  5. Hola Paco I Eva, m'ha fet molta il•lusió vore-vos.
    Tinc moltísimes ganes de tornar a l'escola i vkre als meus compannys i mestres tambe tinc ganes de que tot açó pase. Ens heu donat anims.
    Un abraç
    Gala

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Gala pel teu comentari. A veure si vos animeu vosaltres també a fer un xicotet vídeo. No et done vergonya.
      Abraç

      Elimina
  6. Aleix i Jorge, m'ha encantat vore-vos!
    Grácies pels videos. Esteu molt templats!
    Una forta abraçada.
    Eva (la mestra)

    ResponElimina
  7. Hola Eva I Paco m'ha encantat vorebos denou unabras a tots I hasta la pro próxima. Álvaro

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Älvaro
      Gràcies per les teues paraules. A vore si t'animes i ens envies un video.
      Un fort abraç
      Paco i Eva

      Elimina
  8. Hola, sóc Daniela.
    Per fí puc enviar un comentari.
    M'ha agradat veure-vos als videos i espere que estigeu gaudint el mateix que jo, però trobe a faltar molt als amics i a les amigues.PETONS!!! (O besets)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Daniela!!
      Comentari rebut. Ens alegrem que t'haja agradat.
      Nosaltres també us trobem a faltar.
      Molts bessets
      Paco i Eva
      Paco i Eva

      Elimina